رایان عشق مامانرایان عشق مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

رایان دوست داشتنی ما

مامان و بابا عکاس میشوند

1393/4/17 14:46
نویسنده : مامان رایان
207 بازدید
اشتراک گذاری

اره عزیزم دیروز من و بابایی جونی کمی خلاقیت بخرج دادیم و چندتا عکس متفاوت ازت گرفتیم. البته عزیزدلم ما استعداد داریم ولی هم امکانات نداریم هم اینکه شما با ما همکاری نمیکنی تا استعدادمون شکوفا بشهخندونکخندونکخندونک

الانم تازه از خواب بیدار شدی و تو بغل مامانی هستی وحوصلتم داره کم کم سر میره..

 

 

 

 

مامانی قربونت برهبوس

پسندها (5)

نظرات (3)

ابجی سجا
17 تیر 93 15:00
نگذارید صدای دنیا... شما را از شنیدن صدای "خدا" باز دارد
مامان مانی
24 تیر 93 16:55
واااااااااااای چه ملوسکی شده این شازده پسر آخه؟ احسنت به این همه ذوق و سلیقه ی مامانی و بابایی ولی از عکس قبلی تا الان کلی تغییر کرده رایان جون خوشگل که بود خوشگلتر شده اسپند یادت نره مامان مهناز مهربون این بره بچسبه به لپای رایان جونم
مامان رایان
پاسخ
سلام عزیزم..قربونت برم ..چشاتون خوشگل میبینه خاله جون .از شازده پسر شما که قشنگتر نیست. تازه هنر ماهم که اصلا به پای هنر شما نمیرسه.
سارا
28 تیر 93 2:18
دوستت دارم تنها یک واژه کمکی برای بیان احساسات است سهراب میگوید قشنگ تعریف عاشقانه اشکال است ومن میگویم رایان عزیزم چشمان تو قشنگ است بی نهایت دوست دارم عزیز دل خاله
مامان رایان
پاسخ
خاله سارای دوست داشتنی من،منم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم.