رایان عشق مامانرایان عشق مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

رایان دوست داشتنی ما

هشتمین ماهگرد عسلم

1393/9/13 17:20
نویسنده : مامان رایان
168 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت نزدیک 7 صبح بود که از خواب بیدار شدی، بعد اینکه بابایی رو فرستادی سر کارچشمک یه کم چرخ زدی بعد نشوندمت دیدم که داری دستاتو بهم میزنیniniweblog.com. تعجب کردم باورم نمیشد که داری دست میزنی...آخه اولین بارت بود منم ازت نخواسته  بودم...خیلی بامزه دست میزدی .خیلی خوشحال شدم و تنهایی کلی ذوق کردم و ازت فیلم گرفتم انقدر که هول بودم دوربینو سروته گرفتمابرو

بعدش فیلمتو برای خاله سارا فرستادم و اونم زنگ زد و کلی نازت داد. ..بعد برای دایی مازیار فرستادم اونو مامان جون هم دیدن و کلی نازت دادن...زنعمو هم همینطور.....

نفس مامان، هشتمین ماهگردت مبارک ...ماشالا دیگه داری بزرگ میشی.قشنگ مبلا رو میگیری و راه میری ولی خیلی به مراقبت احتیاج داری...دندونهای بالاتم در حال در اومدنه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هلیاجون
26 دی 93 18:04
خاله قربونش بشه اقارایان ما هر روز جیگر ترمی شه خاله اقدس هم کلی دلش براش تنگ میشه هرروز برای دیدن روی ماه گل پسر لحظه شماری می کنم
مامان رایان
پاسخ
مرسی خاله جون...ماهم بیصبرانه منتظر نی نی نازت هستیم