رایان عشق مامانرایان عشق مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

رایان دوست داشتنی ما

نهمین ماهگرد پسر یکی یه دونم

1393/10/14 0:09
نویسنده : مامان رایان
173 بازدید
اشتراک گذاری

احساسی که به تو دارم وصف نشدنیه...حسی که تا به حال تجربه نکرده بودم و چقدر شیرین و دوست داشتنیه...

رایان من، زندگی من، نفس من... هشتمین ماهگردت مبارک .niniweblog.com

امروز متوجه شدم که پنجمین دندونتم در حال در اومدنه...مبارکت باشه خوشکل مامان بوس

دندون دومت 19 آبان دراومد و دندون سوم و چهارمت 15 آذر...

دوست داشتم برات جشن دندونک بگیرم ولی اولین دندونت که دراومد یک هفته بعدش محرم و صفر شروع شد.

این روزا خیلی تو ثبت خاطراتت کوتاهی میکنم ...واقعا نمیرسم ...سعی میکنم چیزایی رو که از قلم افتاده برات بنویسم عزیز مامان.

دو سه روزه داریم باهات تمرین (کلاغ پر) میکنم ...تو هم همون دفعات اول یاد گرفتی و انگشت اشاره نازتو گذاشتی کنار انگشتای ما ...پسر باهوش من.niniweblog.com

چند وقته میگی بابابابابا.......ماماماما......ددددد.... وای که چه کیفی داره وقتی این صداهارو از خودت درمیاری..niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی
15 دی 93 16:04
رایان جونی مرواریدای خوشگلت مبارکت باشه خاله جون چه خوب که کلاغ پر رو زودی یاد گرفتی پسر باهوشم مانی هم همینطوری مامان و بابا رو شروع کرد ماماماما....بابابابا....
مامان رایان
پاسخ
ممنونم خاله فاطمه مهربون