رایان عشق مامانرایان عشق مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

رایان دوست داشتنی ما

رایان عزیزم زیباتر از فروردین

1393/3/19 17:57
نویسنده : مامان رایان
276 بازدید
اشتراک گذاری

    آهنگ آلبوم بهار ، پسر فروردین و فال

    ریتم قشنگ عاشقی ، ترانه ی اول سال

    بهار به اعتبار  تو ، تو کوچه پرسه میزنه

     از بوم باریک لبت، ترانه دل نمیکنه

    تو چشمای تو پرشدن ، تعبیرخواب آسمون

     همنفسِ نگات شدن ، آرزوی رنگین کمون

     پسر فروردین من

     ای عشقُ ، ای آیین من

     دوست دارم ، عاشقتم

      قشنگ من ، شیرین من

      ای از شکوفه اومده ، ای از سپیده سر زده

      تو هفته های زندگی ، کی گفته نقّاشی بده

      مداد رنگی تُ بده ، ثانیه هامو رنگ کنم

      آخه منم دلم می خواد ، لحظه های مو قشنگ کنم

      پسر شب های بهار ، ای از بنفشه یادگار

      تو ماه آسمونمی ، ستاره تُ تنها نذار !

      فرشته ی ماه قشنگ ، با چشمای ترانه رنگ

      غزل ترین بهانه ای ، دوست دارم با دل تنگ 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان مانی
20 خرداد 93 14:31
وااااااااااااااااااای خدای من چقدر این پسر گل دوست داشتنیه واقعا من که عاشقش شدم مهناز جون ترو خدا بیشتر ازش عکس بذار. خودمونیما خیلی شبیه خودته,درست مثل خودت خوشگل و ناز. از طرف منو مانی دوتا ماچ گنده کن اون لپای کپلوشو اسپند هم یادت نره حتما حتما دود کن برای رایان عزیزم از الان واسه از نزدیک دیدنش لحظه شماری می کنیم
مامان رایان
پاسخ
سلام خاله جون نظرلطفته.به دوست جونم سلام برسون.ماهم خیلی دوست داریم ببینیمتون.منتظریم
مامان هلیاجون
20 خرداد 93 17:04
سلام خاله جون چقدر من و مامانی دوست داشتیم عکس اقارایان گل رو ببینیم ماشاالله از روز اولش تو بیمارستان تا حالا مردی شده برای خودش منتظر عکسای بیشتری ازگل پسری هستیم
مامان رایان
پاسخ
سلام عزیز دلم شما و مامانت لطف دارین...میبوسمتون