رایان عشق مامانرایان عشق مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

رایان دوست داشتنی ما

تحولات نه تا ده ماهگی

1393/11/7 16:33
نویسنده : مامان رایان
505 بازدید
اشتراک گذاری

تو این مدت دو تا از دندونای خوشکلت شروع به در اومدن کرد ..یکیش که دندون سوم از پایین سمت چپته تقریبا 16دیماه بود که خودشو به من نشون داد و بعدی هم که دندون چهارم از بالا سمت چپه همین چند روز پیش 4 بهمن نوک تیزشو بیرون اورد و منم با دستام حسش کردم....مبارکت باشه عزیزک مامان دیگه حالا کم کم داری وارد جمع کبابخورا میشی نفسم.....

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم 
صاحب مروارید شدم 
یواش یواش و بیصدا 
شدم جز کباب خورا

پسر زرنگم، یه ماهی هست که بای بای کردنو یاد گرفتی و خیلی بامزه بای بای میکنی...کف دستتو رو به خودت میگیری و دست کوچولو و خوشگلتو بالا و پایین میبری...

راستی از دیروز چند ثانیه ای بدون اینکه جایی رو بگیری سرپا میمونی و دست میزنی فدات شم فک کنم کم کم دیگه میخوای راه بری...

یه بار دستمو گذاشتم جلوی دهنم و گفتم آآآآ.... و بعد گذاشتم جلوی دهن تو و اینکارو تکرار کردم و از اون به بعد خودت یاد گرفتی و همش اینکارو تکرار میکنی...

کلی هم حرف میزنی فدات شم...حرفایی که فقط و فقط خودت میفهمی...ما فقط از توش بابا و مامان و دد رو میفهمیم...

خلاصه اینکه خیلی کارای بامزه انجام میدی نفسم...خیلی خوردنی شدی مامانی قربونت برهمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارمیدا
31 تیر 94 10:08
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
میترا
6 مرداد 94 7:46
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن