رایان عشق مامانرایان عشق مامان، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

رایان دوست داشتنی ما

ددر رفتن روزانه مادرو پسری

1394/2/23 23:54
نویسنده : مامان رایان
598 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که هوا گرم شده من و پسر خوشگلم با هم تو حیاط شهرک میریم که تاب و سریره و فضای سبز داره و باهم خوش میگذرونیم.

عزیز دل مامان وقتی میریم بیرون انقدر ذوق میکنی و راه میری و میدوی و گاهی اوقاتم یکم خاک بازی میکنی مامان فدات بشهقلب

دیروز یه اتفاق جالب افتاد بعداز ظهر که از خواب پاشدی همش گریه میکردی یکم که اروم شدی کلاهت که روی صندلی بود برداشتی به من دادی بعد چادرمو بهم دادی و به من فهموندی که چادرمو سرم کنم، بعداینکه چادر سر کردم اومدی بغلم یعنی که منو ببر بیرونمژه من و بابایی کلی برات خندیدیم فدات بشم...و بعد بردمت پایین مامانی...

 الانم که دارم این پستو مینویسم مثل فرشته ها خوابیدی ناااااااز مامانماچ امشبم از ساعت 9 خوابت برد ....خوب بخواب گل ناز و قشنگ مامان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
29 اردیبهشت 94 11:58
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.